Jak postupovat při propagaci své vlastní webové stránky?

Webové stránky se velmi často potýkají s nízkou návštěvností, což může řadě firem způsobovat značné finanční problémy, hlavně za předpokladu, že se navíc jedná o webovou stránku prodejní. Úspěšnost firem ale mnohdy závisí na vlastní propagaci, které by se měla věnovat patřičná pozornost. Ne každý začínající start-up si ovšem může dovolit investovat nemalé peníze do reklamního obsahu. Existuje však celá řada způsobů, jak o sobě dát vědět i s minimálním vstupním kapitálem. Pomoci mohou sociální sítě, vlastní blog, SEO nebo reklama PPC v zahraničí.

Mladý kolektiv

Na sociální sítě dnes míří řada firemních strategií, je to pochopitelné. Právě sociální sítě jsou totiž centrem všeho dění, kde se lidé dozvídají o událostech ze světa či sledují aktuální trendy. Umístit reklamu na tak vytíženou platformu je ryze strategický tah. Inzerenti by si však měli uvědomit, že taková reklama rozhodně nebude zadarmo.

Není ovšem zapotřebí hned sahat po placené reklamě, která navíc není pro menší firmy finančně dostupná. Mnohdy postačí jen vlastní profil, který je poutavý a pravidelně lněný zajímavým obsahem. Založení vlastního profilu je i nadále pro fyzické i právnické osoby zcela zdarma. I z tohoto důvodu stále více firem ke své propagaci používá právě sociální stě.

Business plán

Jak vyzrát na internetové vyhledávače? Se SEO nebo PPC reklamou

Internetové vyhledávače jsou nastaveny podle určitého algoritmu, který upřednostňuje známější weby s delší dobou trvání. Z toho jasně vyplývá, že méně známé weby se pak mohou ocitnout až daleko za nimi. Z průzkumu vyplývá, že běžný uživatel internetu, si z nabízených odkazů vybírá ty, které jsou mi předkládány mezi prvními. Jen málokterý pak zavítá dále než je druhá stránka s nabízenými url odkazy.

Optimalizace SEO v zahraničí je příležitost, jak získat nejenom zákazníky z řad českých, ale i zahraničních návštěvníků webových stránek.